Wij zijn op zoek naar een collega met veel ervaring in administratieve werkzaamheden. Een collega op wie we echt kunnen bouwen op de administratieve kennis die je meebrengt. Als je ook nog ervaring hebt met administratie in het landschap van zorg dan gaan wij echt huppelen!
Onze verschilmakers zeggen niet dat ze het anders doen, maar dagen zichzelf altijd uit om aan te sluiten bij de hulpvraag die aan hen gesteld wordt. Dat doen wat nodig is.
We zijn opzoek naar een administratieve verschilmaker die een belangrijke basisplaats krijgt. Doordat jij er bent kunnen wij als team de ondersteuning bieden en ben jij de collega die we kunnen bellen of mailen voor administratieve vragen. Daarbij hoort telefoon en mail maar ook wanneer een systeem storing geeft, een telefoon het niet doet of er een adres aangepast moet worden dan is het zo fijn dat we op jpu terug kunnen vallen.
Maar daarnaast zijn er natuurlijk nog veel meer werkzaamheden. Zoals bijvoorbeeld:
Maar jij kan natuurlijk zelf ook wel een voorstelling maken welke administratieve werkzaamheden bij een zorgorganisatie met 23 verschilmakers hoort vanuit jouw achtergrond.
JIJ staat altijd opgesteld en mede door jou kunnen we als tribe samen doen waar we goed in zijn, het verschil maken voor de menZen die wij ondersteunen waarin jij ons ontzorgt.
De zorg verandert, de wereld verandert en wij draaien daarin mee. Dus daarvoor is lef nodig. Wij durven dit samen aan en daarom zoeken wij een collega met een echte “persoonlijkheid”.
De avonturen in het zorglandschap brengt budgetplafonds, bedrijfsadministratie, innovatie, berichtenverkeer en raamovereenkomsten met zich mee. De administratie is echt de basis waarop wij de ondersteuning kunnen bieden. De missie om geen wachtlijst te hebben en altijd binnen tien dagen te kunnen starten is daarin voor een extra dynamische omgeving zorgt.
Op ons kantoor in Wilp hoef je het zeker niet alleen te doen. Er is ook een collega werkzaam die de financiële administratie voor haar rekening neemt. Daarnaast werken onze manager en beleidsmedewerker ook meerdere dagdelen vanuit Wilp. Jullie hebben allen vaste werkzaamheden en daarbuiten overleg je wie in tijden van pieken wat op kan pakken. Jullie zijn namelijk de spil waarop de organisatie verder mag en kan ontwikkelen.
Dus ben jij de sterspeler:
Wij geloven in de kracht van de omweg en jij?
Want HalteZ zijn wij samen. We zijn allemaal een belangrijk stukje in de puzzel die we moeten maken. Wij bieden jou:
Je kan solliciteren tot 15 april 2023 door middel van je (persoonlijke) motivatie en CV te sturen aan welkom@haltez.nl.
Niet al je vragen beantwoord? Neem dan contact op met Ilona Zuidema via 06-28412840. (werkdagen ma-di-do-vrij).